Vem har gjort/vill du ska göra din suit?

Fullsuit, halfsuit, 3/4-suit eller partial, iallafall fursuitsnack
Användarvisningsbild
Aoroo

Pälsart: Husky

Vem har gjort/vill du ska göra din suit?

av Aoroo » 27 jul 2013, 21:58

Eftersom att jag själv har tankar på att skaffa fursuit är jag nyfiken på vem du har beställt/vill beställa din ifrån och varför och om du är nöjd. Har du gjort eller gör du en själv får du gärna berätta mer om det också! :)

Jag själv väntar för närvarande på att September månad ska komma då MadeFurYou öppnar för beställningar igen. Anledningen till att jag är fast besluten att jag ska ha min suit från dem är för att jag älskar alla deras suits, oavsett omfattning (full, partial, huvud osv.). De är alla otroligt bra och jag känner att de är de som skulle kunna ge mig det resultatet jag helst vill ha på min egen. Och vad jag har fått höra är deras kunder väldigt nöjda med resultaten. :)
"You come for the animals and you stay for the people" - Ethan Staghorne

Användarvisningsbild
SweaWolf

Pälsart: wolffox

Re: Vem har gjort/vill du ska göra din suit?

av SweaWolf » 28 jul 2013, 09:55

min är gjord av DHC och jag älskar den såklart hehe. Min nästa kommer bli gjord av onefurall bara för att jag vill ha en som är mera "fin" och så älskar jag deras förföriska blick dom brukar få till, mrrhrr ;)

Användarvisningsbild
Vectorwuff

Pälsart: Neon Varg

av Vectorwuff » 28 jul 2013, 13:08

Min är gjord av Sarahdee/Menagerieworkshop http://www.furaffinity.net/user/menagerieworkshop

Är väldigt nöjd med den, men kommer förhoppningsvis till vinter att kunna beställa antingen ett nytt huvud, eller en helt ny partial suit från Neonfurstudios ^^ samma sona såklart ;3 men kommer bli lite nya saker och annat fint på den nya om det blir av ^^
Neon Blått Är Den Vackraste Blå

Användarvisningsbild
Vustex

Pälsart: Get

av Vustex » 28 jul 2013, 21:26

Är mest själ i att man gör den själv! :)
"På internet har alla Asperger's syndrom"

Användarvisningsbild
Lexy
Regelpäls

Pälsart: Katt

av Lexy » 29 jul 2013, 01:07

Åååh jag vet inte- Jag hade velat göra en suit åt migsjälv helst tror jag. Min gröna katta.

Men å andra sidan hade det inte alls vart helt fel att ha en gjort av någon/några andra. Har inte forskat i vilka som gör snyggast kissekatter, men vem eller vilka som än gjorde Cooper Tom-katten har en extra mjuk plats i mitt bröst.

Användarvisningsbild
KooriKitsune
Designpäls

Pälsart: Kitsune

av KooriKitsune » 30 jul 2013, 08:23

Så snart jag är nöjd med min 'sonas design och jag har riksdalerna för det, så hade jag tänkt beställa en suit från NeonFurStudios!

De är de enda som kör med en stil som passar mig/min still mest (det tog lagom tid att sålla igenom 50-60-ish makers), iom att jag är sådär lagom jättepetig med hur t.ex. ögonen ska komma att se ut. Plus att de har ett rimligt pris för en partial imo!
Albus Dumbledore
   "Happiness can be found even in the darkest of times… if one only remembers to turn on the light."

Peta till mig på Weasyl!

Användarvisningsbild
Belisinum

Pälsart: Vit varg

av Belisinum » 30 jul 2013, 11:53

jag skulle ta Firestorm studios på en gång om det gick, men jag gillar suits från mixedcandy och clockwork.

Användarvisningsbild
FoxyDonna

Pälsart: Rävinna

av FoxyDonna » 30 jul 2013, 18:58

Skriva från telefonen är jättejobbigt.

Jag och Lexy jobbar på min suit just nu , men kommer inte visa något nånstans förrns' vi har huvud och sådant. :3c
Så nu kan ni självklarast ana er till vem jag vill ha dräkt av! Sanndrömmar <333

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

av mickel » 01 aug 2013, 18:33

Såg en snygg rävdräkt en gång, men den krävde personal att ta på, och en del förbrukningsvaror. Det är lite utanför mina ekonomiska tillgångar. ;)
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
Andy

Pälsart: Dalmatiner

av Andy » 05 aug 2013, 00:06

Lexy gör min :'3
Bild

Nästa

Återgå till Fursuiting