Tegner ønskes til "Once Upon A Fuzz"

Bilder, foton, animationer, musik, designer, smycken, etc.!
Grovsortering sker enligt majoriteten av innehållet i respektive galleri
Användarvisningsbild
Miles T.F. Baxxter
Hodepels

Pälsart: Polarrev

Tegner ønskes til "Once Upon A Fuzz"

av Miles T.F. Baxxter » 10 jan 2014, 03:29

Jeg leter for tiden etter en tegner til årets versjon av Once Upon A Fuzz. Dette er et spill som vil finne sted på NordicFuzzCon, hvor man bruker kortene man får utdelt til å fortelle et eventyr (etter beste evne).

Planen er å hvert år legge til et visst antall selvlagde kort, med konsepter som reflekterer årets tema og furry-kulturen generelt. I fjor bidro Catya med disse fantastiske kortene. Hvis du kunne vært interessert i å bidratt i år, post her eller ta kontakt! Husk å lenk til noen eksempler på dine tegninger.

Så for alle de tråkiga detaljene...

Det er dessverre ingen betaling involvert, men: man vil bli eksplisitt nevnt i conboken under beskrivelsen av hendelsen; deltagere vil kunne beundre dine tegninger under spillet; og de vil kunne bli brukt på NordicFuzzCon flere år inn i fremtiden. Hvis du skulle pådra deg oppdraget så må jeg sende deg de blanke kortene i posten, og de kan være ganske vanskelige å tegne på. Kortene må også være ferdige og være hos meg innen NordicFuzzCon, så rundt 20. februar. Eventuelt kan kortene tas med og overrekkes på NordicFuzzCon. Et sett med kort utgjør fem stykker, men det kan være mulig å tegne litt flere eller litt færre, hvis man ønsker.
"Sometimes the thing you think will cause you to lose friends and feel left out, can actually be the thing that helps you make your closest friends and realize how special you are."
~ Twilight Sparkle

Återgå till Furryskapande