Hejsan från Uppländska helvetet

Presentera dig själv och hälsa andra välkomna!
Användarvisningsbild
Lysgaard

Pälsart: Orm

Hejsan från Uppländska helvetet

av Lysgaard » 22 jun 2019, 12:15

Jag är en underbar (nej, betyder inte att jag inte har byxor och underkläder på) orm född i Upplands Väsby, men har bott också i Knutby innan jag gjorde mig hemmastadd i Knivsta.
Jag är i dagsläget 29 år och håller på att planerar min första suit, som baseras på en av mina karaktärer.
Jag jobbar som en systemutvecklare på ett lokalt företag och håller på att övningsköra för att en dag kunna köra min egen bil, som är en Volvo V70 Classic, och hälsa på andra fluffisar.
Jag har dessvärre inga vänner på grund av min autism, men jag lovar att jag inte är våldsam överhuvudtaget.
Om någon vill snacka så är det bara att skriva till mig.

Kram Lysgaard.

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Re: Hejsan från Uppländska helvetet

av Smirre » 31 aug 2019, 15:23

Hejsan!

Välkommen! Jag har Aspergers Syndrom och ADHD, själv haft det rätt tufft i livet så jag vet hur det kan vara att vara annorlunda! Jag har fått en del vänner bland furries och lägger mycket tid och engagemang på furry! Samt har ett stort intresse för djur i allmänhet samt även intresserad av datorer, militära spel och stridsflygplan och rymden med mera. :)

Välkommen och alltid kul att fler kommer till Svenska Tassar som är den lilla och lugna vrån! :)

*Kram!*

Återgå till Välkomstlyan