Morjens!

Presentera dig själv och hälsa andra välkomna!
Användarvisningsbild
Drako1997

Pälsart: Hund

Morjens!

av Drako1997 » 21 sep 2015, 19:39

Hejsan alla "Svenjävlar"!!

Dennis, eller Drako, från Finland här för att kika va som pågår inom furrykulturet på andra sidan Östersjön! Det var ett par tassare som jag träffade under furrykryssningen under veckoslutet som rekomenderade denna forum (minns inte tyvärr era nicks, med undantag av Ratwolf)- ja va den där typen med lång, blond hår och glasögon x3

Ja e alltså en 18-årig abiturient från Borgå, men ja föddes dock i Sverige och bodde mina första sex år i Rimbo (nära Nortälje). Ja e fortfarande riktigt intresserad av Svensk kulturi, specielt metalmusik och thrillers!

Ja har sysslat med furries ungefär ett år men jag blev först aktiv under sommras. Definitivt ett av mitt livs största misstag att inte ta del av fandomet mera för det! Vid sidan om djurliga aktiviter håller jag på med digital konst (like fav subscribe pls), musik, simning, videospel och meetups/cons~
Min farmor bor fortfarande nära Stockholm, men eftersom jag ser henne knappast alls så har mina visits till Sverige blitivt ganska få sistone. :/ Men jag har i allafall planer att försöka attenda NFC, inte för att nämna nästa års furryckryssning, så kanske man har möjlighet att träffa någå Svenska furries (kallar ni ens det någåt annat i Sverige??) då! ^^

That is all, kult att få vara här- ! <3
Different mission, different school. I got only one rule: Always stay cool, like a swimming pool.

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Re: Morjens!

av Smirre » 22 sep 2015, 10:25

Hej!

Välkommen till Svenska Tassar! :)
Kul att vi blir fler.

*Kram!*

Användarvisningsbild
Valcyrie

Pälsart: Drake

av Valcyrie » 22 sep 2015, 17:46

Hej och välkommen :3
Bild

Användarvisningsbild
Dreamseed

Pälsart: Blå Raptor

av Dreamseed » 18 nov 2015, 11:43

Hej och välkommen. Passerar Rimobo varje gång jag ska till sommarstället. Tyvärr lite av en håla^^
Senpai Notice Me!

Återgå till Välkomstlyan