Ugh (ugg)

Presentera dig själv och hälsa andra välkomna!
Användarvisningsbild
Crillex

Pälsart: varg

Ugh (ugg)

av Crillex » 27 okt 2015, 18:12

Vad vill du kallas?
Har kallats för mycket ex. cricke, crippe, crillex, crille, du där och av nån outgrundlig anledning tomas(heter Christian) Föredrar Crille eller Crillex (fursona)
Var bor du?
Orten, byhålan, norrort, roslagens pärla, 184 bro, Hällby(112 Aina) även kallat Åkersberga
Hur gammal är du?
Jag blir 20 i år
Hur länge har du varit furry och hur hittade du till fandomen?
Jag fick tanken att jag var furry när jag googlade runt och läste om andra furries kärlek till djur och deras förmåga att släppa fram galna sidor genom sina fursonas. Hur länge vet jag inte på rak arm. Jag hittade detta forum av en slump.
Vilken art tillhör din fursona?
Varg
Har du något arbete eller några studier?
Jag har en 3årig utbildning som kock vilket jag även jobbar som genom bemanningsföretag då och då.
Vad gillar du att göra på fritiden?
Jag älskar att lyssna på musik. Lyssnar på allt ifrån Mauro Scocco och Hasse Andersson till AC/DC, Iron maiden, Ebba grön och Sabaton. Har även ett intresse för bilar. Tycker att street outlaws på discorvery är det bästa som hänt tv sen färg och försöker att en gång per år komma till kjula. Skulle kalla mig själv ganska social men har inte så många vänner.
Vad är godast; Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola ;-)
I have to stop saying "How stupid can you be" I think people are starting to take it as a challenge

Användarvisningsbild
Crillex

Re: Ugh (ugg)

av Crillex » 27 okt 2015, 18:22

Har ni andra frågor fråga på bara
I have to stop saying "How stupid can you be" I think people are starting to take it as a challenge

Användarvisningsbild
Ziiro

Pälsart: Schäfer

av Ziiro » 01 nov 2015, 03:57

Willkommen! :-D

Fråga: Vilken är bäst? McLaren P1, Porsche 918 eller Ferrari LaFerrari?

Peace!
/Ziiro

Användarvisningsbild
Crillex

av Crillex » 01 nov 2015, 14:47

Utav dom säger jag McLaren P1 för att den är en av dom snabbaste av dom och även snyggast. Men skulle jag välja fritt bland serietillverkade bilar skulle jag välja Koenigsegg One:1 som sägs göra 440km/h och har en hästkraft per kilo bil.

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

av mickel » 01 nov 2015, 18:58

Själv skulle jag vilja ha en Tesla S. Snygg design och så. jävla. mycket. kraft.

Att man slipper både motorljud, avgaser och växellåda är ju ett klart plus.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
Crillex

av Crillex » 01 nov 2015, 19:43

Här är en badass bil:
Bild

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

av Smirre » 01 nov 2015, 20:45

Hej!

Välkommen till Svenska Tassar! :)
Jag har ingen bil och inget körkort tyvärr, övningskörde innan men p.g.a. vissa omständigheter så drog min läkare in körtillståndet. :'(
Iaf om jag haft körkort och haft råd så skulle jag vilja ha en silvrig BMW av nyare modell utrustad med all modern teknik. :)

*Kram!*

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

av mickel » 01 nov 2015, 21:03

Har aldrig förstått mig på dragracing. Varför göra ett tävlingsmoment av att accelerera? Det är samma sak som drifting, då har man gjort en tävling av att svänga. Jag föredrar ordentlig racing där man gör båda de där sakerna ändå, och en massa annat också.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
Crillex

av Crillex » 01 nov 2015, 21:40

Jag brukar kolla på dragracing, WRC etc. Har inte körkort ännu. Varför så många älskar att köra just dragracing eller drifting vet jag inte, men personligen så får jag ett underbart sug i magen och börjar bara garva varje gång jag åker fort, så för mig är farten det bästa.

Användarvisningsbild
Crillex

av Crillex » 01 nov 2015, 22:28

Jag tycker om olika bilar och olika typer av musik av olika anledningar ex: Sabaton för upptempo och Per Gessle för trallvänligheten samma sak med bilar
Reaper SS för lacken
Bild
Subaru Impreza för att den är en bra racebil
Bild
Mad max för att den är snabbast
Bild
Koenigsegg One:1 för siffrorna 1 hästkraft per 1 kilo bil
Bild

Nästa

Återgå till Välkomstlyan