Ugh (ugg)

Presentera dig själv och hälsa andra välkomna!
Användarvisningsbild
Crillex

Pälsart: varg

Ugh (ugg)

av Crillex » 27 okt 2015, 18:12

Vad vill du kallas?
Har kallats för mycket ex. cricke, crippe, crillex, crille, du där och av nån outgrundlig anledning tomas(heter Christian) Föredrar Crille eller Crillex (fursona)
Var bor du?
Orten, byhålan, norrort, roslagens pärla, 184 bro, Hällby(112 Aina) även kallat Åkersberga
Hur gammal är du?
Jag blir 20 i år
Hur länge har du varit furry och hur hittade du till fandomen?
Jag fick tanken att jag var furry när jag googlade runt och läste om andra furries kärlek till djur och deras förmåga att släppa fram galna sidor genom sina fursonas. Hur länge vet jag inte på rak arm. Jag hittade detta forum av en slump.
Vilken art tillhör din fursona?
Varg
Har du något arbete eller några studier?
Jag har en 3årig utbildning som kock vilket jag även jobbar som genom bemanningsföretag då och då.
Vad gillar du att göra på fritiden?
Jag älskar att lyssna på musik. Lyssnar på allt ifrån Mauro Scocco och Hasse Andersson till AC/DC, Iron maiden, Ebba grön och Sabaton. Har även ett intresse för bilar. Tycker att street outlaws på discorvery är det bästa som hänt tv sen färg och försöker att en gång per år komma till kjula. Skulle kalla mig själv ganska social men har inte så många vänner.
Vad är godast; Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola ;-)
I have to stop saying "How stupid can you be" I think people are starting to take it as a challenge

Användarvisningsbild
Crillex

Re: Ugh (ugg)

av Crillex » 27 okt 2015, 18:22

Har ni andra frågor fråga på bara
I have to stop saying "How stupid can you be" I think people are starting to take it as a challenge

Användarvisningsbild
Ziiro

Pälsart: Schäfer

av Ziiro » 01 nov 2015, 03:57

Willkommen! :-D

Fråga: Vilken är bäst? McLaren P1, Porsche 918 eller Ferrari LaFerrari?

Peace!
/Ziiro

Användarvisningsbild
Crillex

av Crillex » 01 nov 2015, 14:47