Hejsan,nykomling här

Presentera dig själv och hälsa andra välkomna!
Användarvisningsbild
Yokingquill326

Pälsart: Drake

Hejsan,nykomling här

av Yokingquill326 » 04 sep 2016, 19:36

Hejsan hejsan, några kompisar rekommenderade den här sidan till mig och jag tänkte introducera mig här och förhoppningsvis hitta några trevliga Furries att prata med :), tur att det finns basfrågor, annars så hade jag inte haft en aning om vad jag skulle prata om
Vad vill du kallas?
Min fursona är en drake och heter Blaze, så det är det som jag brukar kallas, användarnamnet är mest till för att jag lätt kommer ihåg det

Var bor du?
Jag bor i Göteborgs området vilket verkar vara väldigt tomt på Furries, tråkigt nog

Hur gammal är du?

Fyllde precis 18 vilket jag är glad över

Hur länge har du varit furry och hur hittade du till fandomen?

Det började med att jag sökte efter en fortsättning på en av mina favoritserier, jag hittade fanfiction vilket eventuellt ledde mig till Furaffinity, vad gäller hur länge så har jag nog varit Furry i ca 3 år nu

Vilken art tillhör din fursona?
Min fursona är en röd Drake som jag hade lagt upp som profilbild om den inte klassades som större än 80kb

Har du något arbete eller några studier?

Inget arbete än men jag går fortfarande i gymnasiet, studerar animation och grafisk design, dock är jag usel på att rita men jag övar rätt mycket

Vad gillar du att göra på fritiden?
älskar att ligga och sega i sängen, spela, läsa, rita, youtube. Min iPad är bassically min fritid

Vad är godast; Coca Cola eller Pepsi
Om jag ska vara ärlig så är jag inte så förtjust i något av dom, men cider är väldigt gott

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Re: Hejsan,nykomling här

av Smirre » 16 sep 2016, 18:58

Hej!

Välkommen till Svenska Tassar!
Kul att vi blir fler här och det är lite saker på gång! :)

Återgå till Välkomstlyan