Furry MMORPGet Secondhandlands är tillbaka!

Spel i alla former
Användarvisningsbild
SNELREV

Pälsart: REV

Furry MMORPGet Secondhandlands är tillbaka!

av SNELREV » 24 mar 2014, 15:52

Efter att ha varit avstängt i två år så kom äntligen ett gammalt budget furry mmorpg online igen, igårkväll.

Secondhandlands!

www.secondhandlands.com

Det är lite mer repetivt och oldschool än nyare mmorpgn men har bland det roligaste endgamet jag har någonsin spelat.

Det har ett litet men aktivt community som har suttit i en skypechatt och väntat i två år på att det ska komma upp igen, du kan gissa hur glada vi blev igår när vi såg att det äntligen var uppe. :P

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

Re: Furry MMORPGet Secondhandlands är tillbaka!

av mickel » 18 nov 2014, 22:15

Inte illa. Jag trodde det var väck för gott. Orginellt koncept som var väldigt lovande, men jag tyckte genomförandet var rätt svagt. Lär inte återvända till det, men det var ju kul att det kom igen.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
SNELREV

Pälsart: REV

Re: Furry MMORPGet Secondhandlands är tillbaka!

av SNELREV » 02 feb 2015, 01:35

Spelet är egentligen nästan helt värdelöst. Men det har ett väldigt stört community som vägrar dö. Vi satt i en skype chatt i 2 år och snackade skit medans vi väntade på att spelet kom tillbaka. Sedan efter 2 månader av dess återkomst så tröttnade vi och gick tillbaka till att snacka skit i chatten. :3

Återgå till Spel