Elder Scrolls Online1

Spel i alla former
Användarvisningsbild
Rufus

Pälsart: Hund

Elder Scrolls Online1

av Rufus » 01 maj 2014, 10:42

Jag spelar! Spelar du? Lite svårt att spela med all maintenance... Men det behövs ju nu i starten, om någon av er kommer ihåg hur Vanilla WoW va?
T.H.VH

Användarvisningsbild
Rico Otter

Pälsart: Utter!

Re: Elder Scrolls Online1

av Rico Otter » 01 maj 2014, 13:38

hm väntar mestandels på beta test av http://www.archeagegame.com/en/

Testa nått nytt antar jag! ^^;

Användarvisningsbild
Santa fox

Pälsart: Räv

av Santa fox » 01 maj 2014, 19:30

Är det samma värld som I Skyrim, eller? Har en kompis som verkligen tycker om spelet, så får väl se om man kanske börjar ochså.

Användarvisningsbild
Rufus

av Rufus » 03 maj 2014, 19:49

Santa fox skrev:Är det samma värld som I Skyrim, eller? Har en kompis som verkligen tycker om spelet, så får väl se om man kanske börjar ochså.

Njaa.. Skyrim är ett spel som focuserar på en del av hela deras värld. typ som en spel om Sverige och i Elder Scrolls Online så spelar du igenom hela världen. Samt att ESo utspelar sig ca 1000år före Skyrim. Så det är mycket som e annorlunda.
T.H.VH

Användarvisningsbild
Santa fox

av Santa fox » 04 maj 2014, 00:17

Rufus skrev:
Santa fox skrev:Är det samma värld som I Skyrim, eller? Har en kompis som verkligen tycker om spelet, så får väl se om man kanske börjar ochså.

Njaa.. Skyrim är ett spel som focuserar på en del av hela deras värld. typ som en spel om Sverige och i Elder Scrolls Online så spelar du igenom hela världen. Samt att ESo utspelar sig ca 1000år före Skyrim. Så det är mycket som e annorlunda.

Aah, alright, låter intressant.

Antar att dem kör med samma modell som t.ex. WoW? Behöver betala varje månad för att kunna fortsätta?

Användarvisningsbild
Rufus

av Rufus » 04 maj 2014, 15:50

Santa fox skrev:
Rufus skrev:

Aah, alright, låter intressant.

Antar att dem kör med samma modell som t.ex. WoW? Behöver betala varje månad för att kunna fortsätta?

Ja precis. Vänta ett tag till så har de patchat klart det mesta av problemen. - Du får ju en månad "gratis" iom att du köper spelet, men du måste fortfarande regga ett kreditkort.
T.H.VH

Användarvisningsbild
Temin

Pälsart: Drake (eller mus ibland ^.^)

av Temin » 05 maj 2014, 00:58

Jag är allergisk mot spel med månatlig avgift så jag kommer förmodligen aldrig spela detta.
Men jag tittade på en trailer och det var lite fina bildvinklar på, vad det verkade, angriparna (Scamp?)
Jag tycker om nästan alla sorters svansar, och nästan alla med en :)

Användarvisningsbild
SNELREV

Pälsart: REV

av SNELREV » 05 maj 2014, 16:47

Funderade på att köpa och testa det, men efter att ha hört så mycket dåligt så tänker jag nog vänta antingen till en stor rea, eller till dem tar bort månadskostnaden. Vilket dem lär göra om 3-6 månader.

Användarvisningsbild
Santa fox

av Santa fox » 05 maj 2014, 19:54

SNELREV skrev:Funderade på att köpa och testa det, men efter att ha hört så mycket dåligt så tänker jag nog vänta antingen till en stor rea, eller till dem tar bort månadskostnaden. Vilket dem lär göra om 3-6 månader.

+1 på det, betala varje månad för att spela gör att det inte låter lika intressant. Får väl hoppas att det slopas eller något sånt I framtiden, GW/GW2 verkar ju kunna gå runt utan att ta betalt varje månad så det är väl inte helt omöjligt.

Användarvisningsbild
SNELREV

Pälsart: REV

av SNELREV » 05 maj 2014, 21:01

Santa fox skrev:
SNELREV skrev:Funderade på att köpa och testa det, men efter att ha hört så mycket dåligt så tänker jag nog vänta antingen till en stor rea, eller till dem tar bort månadskostnaden. Vilket dem lär göra om 3-6 månader.

+1 på det, betala varje månad för att spela gör att det inte låter lika intressant. Får väl hoppas att det slopas eller något sånt I framtiden, GW/GW2 verkar ju kunna gå runt utan att ta betalt varje månad så det är väl inte helt omöjligt.

Dem mesta spelen verkar gå gratis nu för tiden, men jag fattar varje dem gjorde det med månadskostnad. Det var ju ett otroligt hypat spel, så man fattar att dem vill tjäna bra med pengar i början för att fortsätta uppdatera det snabbt.

Nästa

Återgå till Spel