Elder Scrolls Online1

Spel i alla former
Användarvisningsbild
Santa fox

Pälsart: Räv

Re: Elder Scrolls Online1

av Santa fox » 05 maj 2014, 21:09

SNELREV skrev:
Santa fox skrev:
+1 på det, betala varje månad för att spela gör att det inte låter lika intressant. Får väl hoppas att det slopas eller något sånt I framtiden, GW/GW2 verkar ju kunna gå runt utan att ta betalt varje månad så det är väl inte helt omöjligt.

Dem mesta spelen verkar gå gratis nu för tiden, men jag fattar varje dem gjorde det med månadskostnad. Det var ju ett otroligt hypat spel, så man fattar att dem vill tjäna bra med pengar i början för att fortsätta uppdatera det snabbt.

Förvisso, får hoppas det inte går längs WoWs väg och kör på P2P tills den blöder till döds.

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

Re: Elder Scrolls Online1

av mickel » 02 jun 2014, 20:44

Jag väntar tills månadskostnaden slopats. Förhoppningsvis har de fixat khajiiternas röster tills dess också.

Sen gillar jag inte alls att man tvingas in i olika factions baserat på sin ras. Föredrar att välja sida fritt. Eller inte välja sida, beroende på vad jag har lust med.

Ser gärna bättre questsystem också. GW2 var fantastiskt hypeat med sina dynamiska quests, men det var ju ingeting med... suck.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Föregående

Återgå till Spel