Smirres YouTubes Från Furuboda 2007 till 2009!

Kortfilmer och videosnuttar
Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Smirres YouTubes Från Furuboda 2007 till 2009!

av Smirre » 21 feb 2018, 19:07

Hejsan!

När jag gick IT-profil på Furuboda så lärde jag mig en hel del nytt som man kan använda Internet till förutom chatt, spel och forum! B.la. så jobbade jag i ett program som heter "Videostudio 12" och gjorde olika videoprojekt som är anpassade till att fungera med YouTubes mjukvara. B)

Rävar! :)

Furry Air Force!

Smirre på Grand Canaria!

Living Fox Pluchies!
- Detta är ett rätt speciellt projekt. En så kallad "Stopmotionvideo."
Inte "Nonstopvideo" som jag skrev på min Furubodablogg då. (Nonstop är ju godis och har inget med videoredigering att göra. ) Lol! ;)
Videon består av över 1000 digitalfoton på min mjukisräv (Pip-Liten räv), min träräv som jag fått av Jax för många år sedan och har i ett halsband ibland, en slags totem samt min mobiltelefon som jag hade då. Kameran stod på stativ och det tog nästan en hel dag att göra videon. Dessa över 1000 digitalfotografier gjordes sen till film i Moviemaker istället för Videostudio 12 och fick sen formateras om till ett format som YouTube klarar.

Spiras Blommor!
Detta är ett reklamprojekt för botaniklinjen på Furuboda som vi på IT-linjen gjorde!

Vart tog Vinternvägen?!
Ett roligt teaterprojekt som vi på IT-linjen gjorde.
Det är jag och min lärare Roger och ett par elever. Conny som filmar.

Två Smirrar på Skånes Djurpark! B)
Detta är en egen film som min moder filmat när jag träffar en Rävunge på SkDp som också heter Smirre.
Som jag tagit med på en VHS och jobbat med i Videostudio 12 för att visa på YouTube. :)
Dock är inte kvaliteten superbra då det är från en VHS. (Föråldrat system med film på kassett.)

Kanonerna på Djuramossa!
Ett projekt med foton på militärdagen på Djuramossa 2007.

*Kram!*

Återgå till Video