Rum uthyres i Göteborg fr.o.m. Juli! :3

Gör affärer med gemene päls, kanske hittar du något du velat ha länge!
Kategoriregler
SvenskaTassar och dess ledning avsäger sig allt ansvar kring eventuella affärer och överrenskommelser mellan medlemmar på SvenskaTassars forum.
Användarvisningsbild
Manny

Ort: Göteborg (studieort och hem), Rottneros (familjehem)
Pälsart: Varg

Rum uthyres i Göteborg fr.o.m. Juli! :3

av Manny » 18 apr 2015, 09:34

Hej alla fluffisar!

Eftersom mina två nuvarande lägenhetskompisar som är furries flyttar ut, och att jag behöver lägenhetskompisar för att kunna bo kvar, så söker jag en eller flera furries (helst) som vill dela lägenhet med mig :3

Vem är jag då? Well, jag heter Emanuel Lundén aka Manny Proudpaw, kommer ifrån Värmland och min fursona är en rosa/vit varg. Jag pluggar 2:a året till civilingenjör på Chalmers. Intressen jag har är spel (dator-, bräd-, flipper-, retro-, etc.), se på film, laga mat, etc. Spelar även bowling i en klubb. Jag är väldigt lätt att dela lägenhet med då jag inte dricker, festar runt, eller är stökig på något sätt. Disciplinerad Chalmersstudent, helt enkelt!

Lägenheten, som är en studentlägenhet, är på 58,4 kvadratmeter, har 3 rum och kök och ligger högst upp på 3:e våningen. Det är en stor, ljus och luftig lägenhet där tre stycken lätt kan bo tillsammans! Stora fönster, stort vardagsrum och kök. Den är även nyrenoverad i form av nymålat, nya lister, golvmattor, köksluckor, köksbänk, och säkert något mer som jag glömt bort. Diskmaskin finns! ;3 Man hör aldrig någonting ifrån grannarnas lägenheter.

Rummet som jag vill hyra ut är 15,2 kvadratmeter, så man kan lätt bo två där. Det har mycket bra förvaringsutrymme då det är 4 garderober utan att rummet känns litet. Eftersom mitt rum är en tredjedel så stort som rummet jag vill hyra ut, så är det skäligt att ta ut en hyra på 3913 kr ungefär då den totala hyran på lägenheten är 5870 kr. Bor ni två i rummet så delar ni givetvis på den hyran. Rummet hyrs ut fr.o.m. 01/07/15, men det går att flytta in redan i Juni för den som vill. Det finns mycket plats i lägenheten i övrigt som ni även har tillgång till, t.ex. kan ni ha hyllor eller någon byrå i vardagsrummet etc.

Området heter Björkekärr och ligger i östra Göteborg. Det är mycket lugnt och trevligt med bra förbindelser till Göteborgs centrum, det tar bara 15 minuter med bussen. Nära till naturen och motionsspår samt sjön Härlanda Tjärn med badstrand och Svarttjärn. 100 m till Willys Hemma och lika långt till busshållsplatsen.

Bilder samt planlösning finns här: https://www.dropbox.com/sh/40kf5bklheh7huq/AAArV9blXsfGo2yWtx4hBz7na?dl=0
Fler bilder inuti själva lägenheten kommer att tas snart, annars är det bara att fråga om fler :)
Fler bilder samt mer info finns här: https://www.sgsstudentbostader.se/se/bo-hos-sgs/vara-omraden/bo-i-oster/rosendal

Jag går att kontakta vid frågor och/eller intresse här på forumet, m4nny@live.se eller skype manny_proudpaw.
Ha det bra så länge! :3

Återgå till Köp & Sälj