Träning. (Sport/Gym/etc)

Fordon, teknologi, radiostyrt, samlingar, etc.
Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

Re: Träning. (Sport/Gym/etc)

av mickel » 28 aug 2014, 19:54

Snart dags att komma igång med aikidon igen. Och jag har fortfarande inte varit iväg till naprapat... Eller gjort något åt blodtrycket. Eller konditionen.

Det här kommer göra ont.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

av Smirre » 13 okt 2014, 20:13

Ska ringa Hässleholms skytteförening i morgon, vill börja skjuta luftgevär och sen ev börja med pistolskytte också! :)
(Att ha några vapen hemma är dock uteslutet, utan får använda dem som är på skytteföreningen. Jag förstår det med tanke på tidigare problem med paranoja, humörsvägningar osv ja.)

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

av Smirre » 08 nov 2014, 16:58

Hej!

Har kommit igång med skyttet!
Är kolsyregevär som jag skjuter med, på elektronisk måltavla så en liten bildskärm bredvid en visar hur jag träffar, antal skott och poäng. Var och sköt i tisdags och ska dit och skjuta på tisdag igen. Är en liten grupp, jag, Gustav och Åsa samt en pappa som är där med sina två döttrar! Var roligt och jag träffade över förväntat med tanke på att jag inte skjutit på riktigt sen 2009! :)

Användarvisningsbild
Gaymer Prime

Pälsart: Katt, räv, björn, varg, etc.

av Gaymer Prime » 11 nov 2014, 15:50

Skulle vilja, jag betalar redan på ett gym, vill inte betala för ett andra, har inte råd med extra utgifter, tyvärr. ;-)

Föregående

Återgå till Andra hobbies