Dags att uppdatera tråden!
4e Februari var det VARGENS DAG och jag tände ljus för vargarna!

Det löser sig med gamingdator, en vän ska hjälpa mig till sommaren att bygga en riktigt fin gamingdator!

Här kan man se mina STEAM-baserade spel!
http://steamcommunity.com/id/smirrekirax/games/?tab=all
Har sett tre bra filmer sen sist!
Beck - Gunvald!
Beck - Steinar!
Contagion!
Skyttet i tisdags var bättre än förra tisdagen. Men lyckas inte få till det med att få någon 50 poängare.
Skott 1-3 mitt i prick, sen 4e skottet blir en 9a eller 8a. Sen 5e skottet mitt i prick.
Skjuter med kolsyregevär på 10 meter.
RESULTAT!
Serie 1: 49, 48, 49, 44 = 192
Serie 2: 48, 47, 49, 48 = 192
Börje / Grävling har gjort en hjärtoperation så han har varit sjukskriven denna veckan.
På Torsdag, Fredag och Lördag ska jag kunna gå med Nelly igen förhoppningsvis om Börje är tillbaks då.
Är på Second Life då och då och umgås med andra furrisar. Annars hjälper jag min moder en del, hon ska få hem sin eldrivna rullstol nu i veckan. Så man har fått göra om lite i hennes lägenhet så det är plats.
Går på gymmet i Tyringe ca 2 gånger i veckan. Känns bra när man tränar till musik.

Min Amaryllis som blommade strax efter jul, så har den stängeln vissnat ner och jag klippte bort den. Då kom en ny stängel som är i full blom nu.
Fyller år den 18e februari, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Iaf göra en tårta.

Idag handlat på förmiddan och på eftermiddan suttit på APT-möte i Klippan.
Har lite planer på att fixa i min lya sen till våren och sommaren. Tänkt att jag skulle åka till Ikea och köpa ett fint vitrinskåp och en TV-bänk. Samt köpa en större TV och ha bredvid tornet där jag har spelkonsoller, Boxxer och DVD-spelare. Skaffa en sådan här skärm som jag har på baksidan så man inte ser alla sladdar som hänger. Skulle vilja köpa en hörnsoffa också och lite fina växter till min lya. Men i slutändan handlar det om pengar.
Lite nya favoriter på min FA!
http://www.furaffinity.net/favorites/smirre/
*Kram!*