Eurofurence 2013

Pälsträffar i alla dess RL-former
Användarvisningsbild
Miles T.F. Baxxter
Hodepels

Pälsart: Polarrev

Re: Eurofurence 2013

av Miles T.F. Baxxter » 19 aug 2013, 12:27

Rufus skrev:Om det är någon som ska till Ef och Spelar MTG .. ta gärna med era kort. ;) - I'm looking at you, Miles!

:o !

Men jepp, skal prøve å ta med et par deck! Hadde håpet å få i stand et Commander deck i tide også, men tiden forsvant visst litt.
"Sometimes the thing you think will cause you to lose friends and feel left out, can actually be the thing that helps you make your closest friends and realize how special you are."
~ Twilight Sparkle

Användarvisningsbild
Rico Otter

Pälsart: Utter!

av Rico Otter » 24 aug 2013, 13:52

Ingen EF för denna utter i år!

Fast det kan ju ändras om nån betalar för mig!..

Fast jag antar nog at denna post är lite sen också ^^

Slö seg utter! *gäspa*

Användarvisningsbild
Rufus

Pälsart: Hund

av Rufus » 29 aug 2013, 11:32

Hoppas ni alla hade roligt! Och att det inte blev för mycket för er den sista natten! ;D
T.H.VH

Användarvisningsbild
Kage

Pälsart: Varg-sak

av Kage » 29 aug 2013, 14:03

Rufus skrev:Hoppas ni alla hade roligt! Och att det inte blev för mycket för er den sista natten! ;D

Jag spydde bara 1½ gång, så det var inte alls för mycket. :V
What garden of strange delights is this? What forgotten paradise? What font of endless diversion? The darkness; the stench of blood... We stand at the merry mouth of hell itself!

Användarvisningsbild
Belisinum

Pälsart: Vit varg

av Belisinum » 31 aug 2013, 09:39

Kage skrev:
Rufus skrev:Hoppas ni alla hade roligt! Och att det inte blev för mycket för er den sista natten! ;D

lugnt :P jag hållde bara på att tuppa av ett dussintals gånger och sista natten va awesome ^^ fick keenora att skämas och det var ett stort fursuit gosande i headless lounge ^^ (nej inte något naughty gos :P)

Användarvisningsbild
Kage

Pälsart: Varg-sak

av Kage » 31 aug 2013, 14:26

Belisinum skrev:
Kage skrev:

lugnt :P jag hållde bara på att tuppa av ett dussintals gånger och sista natten va awesome ^^ fick keenora att skämas och det var ett stort fursuit gosande i headless lounge ^^ (nej inte något naughty gos :P)

Sista natten var indeed awesome. :3 Drack och dansade och hade mig och var allmänt ett partydjur på gott humör. ^^
What garden of strange delights is this? What forgotten paradise? What font of endless diversion? The darkness; the stench of blood... We stand at the merry mouth of hell itself!

Föregående

Återgå till Små träffar & Stora konvent