Furry bowlingmeet 5 oktober

Pälsträffar i alla dess RL-former
no avatar
Rhasp

Pälsart: Katt

Re: Furry bowlingmeet 5 oktober

av Rhasp » 04 okt 2013, 17:46

Får jag fråga om det är själva bowlingen som börjar 19:00 eller är det samling då? Jag har ett annat heldagsevent som hamna på samma dag och måste få ihop tiderna mellan dessa.

Användarvisningsbild
Kage

Pälsart: Varg-sak

av Kage » 04 okt 2013, 23:56

Dags att lägga sig! Är ivrig inför Lördag kväll. ^^ Jag kommer kunna nås mellan cirka 8:20 och 12:20 via min laptop på tåget, förutsatt att jag får sittplats och deras internet fungerar som det skall, sedan från 13:00 tills strax innan bowlingen börjar, då jag kommer att slå upp datorn på bed & breakfast-stället jag har bokat in mig på, ifall någon vill lite spontant hitta på någonting i stan så som att äta en matbit. :3
What garden of strange delights is this? What forgotten paradise? What font of endless diversion? The darkness; the stench of blood... We stand at the merry mouth of hell itself!

Användarvisningsbild
AoNekoAmaru

Pälsart: Mediahuskatt

av AoNekoAmaru » 05 okt 2013, 06:27

Några av oss har bestämt träff vid Webhallen på Sveavägen runt kl. 3 och vi kommer att hålla oss till det området och dess butiker/matställen på väg till bowlingen. Så peta gärna på mig under eftermiddagen om ni vill hänga med därifrån eller senare på vägen. ;3

Användarvisningsbild
Kage

av Kage » 05 okt 2013, 07:43

AoNekoAmaru skrev:Några av oss har bestämt träff vid Webhallen på Sveavägen runt kl. 3 och vi kommer att hålla oss till det området och dess butiker/matställen på väg till bowlingen. Så peta gärna på mig under eftermiddagen om ni vill hänga med därifrån eller senare på vägen. ;3

Då ses vi där då. :D
Ifall jag inte känner igen någon; jag kommer att ha på mig svarta byxor skor och rock, och vit t-shirt. Har rakat huvud, också. :3
What garden of strange delights is this? What forgotten paradise? What font of endless diversion? The darkness; the stench of blood... We stand at the merry mouth of hell itself!

Användarvisningsbild
SweaWolf

Pälsart: wolffox

av SweaWolf » 05 okt 2013, 09:52

Rhasp skrev:Får jag fråga om det är själva bowlingen som börjar 19:00 eller är det samling då? Jag har ett annat heldagsevent som hamna på samma dag och måste få ihop tiderna mellan dessa.

det börjar 19.00 så försök komma så nära den tiden som möjligt.

Användarvisningsbild
Santa fox

Pälsart: Räv

av Santa fox » 05 okt 2013, 10:30

Jag kommer nog till Webhallen ochså.

Användarvisningsbild
Xzeria

Pälsart: Räv, husky

av Xzeria » 05 okt 2013, 10:59

kommer nog förbi webhallen också, kommer vara ganska lätt att se mig efter som jag kommer bära på en hi-fi club kasse och ha röd svarta byxor, svart vinter jacka och en grå mössa
sjung en sång, visa ett leende och hoppas på att man har gjort någons dag lite bättre

Användarvisningsbild
Kage

av Kage » 05 okt 2013, 12:44

AoNekoAmaru skrev:Några av oss har bestämt träff vid Webhallen på Sveavägen runt kl. 3 och vi kommer att hålla oss till det området och dess butiker/matställen på väg till bowlingen. Så peta gärna på mig under eftermiddagen om ni vill hänga med därifrån eller senare på vägen. ;3

Finns det en chans att ni skulle kunna vänta liiite längre än 15:00? Det är nämligen så att receptionen på detta bed and breakfast-stället öppnar inte förrän just då, och jag skulle behöva låna ett hänglås av dem så att jag kan låsa in min laptop, då jag gärna inte vill kånka runt på den under tiden vi är utomhus. :P

Användarvisningsbild
AoNekoAmaru

Pälsart: Mediahuskatt

av AoNekoAmaru » 05 okt 2013, 13:01

Kage skrev:Finns det en chans att ni skulle kunna vänta liiite längre än 15:00? Det är nämligen så att receptionen på detta bed and breakfast-stället öppnar inte förrän just då, och jag skulle behöva låna ett hänglås av dem så att jag kan låsa in min laptop, då jag gärna inte vill kånka runt på den under tiden vi är utomhus. :P

Det ska inte vara ett problem, vi är där ett litet tag innan vi rör oss ut på äventyr. ;3 Ah och vi har svans och en Twillight Sparkle i vårt gäng så vi borde vara någorlunda enkla att hitta med. =D

Användarvisningsbild
Xzeria

Pälsart: Räv, husky

av Xzeria » 05 okt 2013, 13:57

Någon som är redan där? Kommit hit för en liten stund.
sjung en sång, visa ett leende och hoppas på att man har gjort någons dag lite bättre

FöregåendeNästa

Återgå till Små träffar & Stora konvent