Intressekoll till spelhörnan @ NFC 2014.

Pälsträffar i alla dess RL-former
Användarvisningsbild
Sotix

Pälsart: Hund

Re: Intressekoll till spelhörnan @ NFC 2014.

av Sotix » 16 dec 2013, 00:40

Loke skrev:
Vectorwuff skrev:Okay gött! spelar inte nån roll för mig, vill mest se grafiken och få känna på spelkänslan bara :)

Du får ju då gjärna talla på kontrollerna med, dem är ytterst trevliga att hålla i under långa stunder, men batteriet håller inte mer än kanske sju timmar, lite halvt dåligt mot DS3 kontrollerna som har trettio timmars användning.

7 timmar? O.o
Känns som vi har haft våra i spel runt 15-20 timmar med vårt PS4 D:

(Notera känns, kanske får ta reda på de sen någon gång)

Användarvisningsbild
Loke

Pälsart: Gecko, Ovipari.

av Loke » 17 dec 2013, 00:28

Miles T.F. Baxxter skrev:Hvis noen skulle føle for å organisere det, så er det alltids Happy Action Theater!

Så länge spelet kan tas med till NFC av någon så vore det ju jättekul att se om någon skulle vilja spela det :)

Sotix skrev:7 timmar? O.o Känns som vi har haft våra i spel runt 15-20 timmar med vårt PS4 D:

(Notera känns, kanske får ta reda på de sen någon gång)

Jag har tre kontroller, då man fick med en svart, men jag vill inte upprepa ens misstag med ens DS3 kontroller, alla är svarta, så jag köpte den röda och den blåa kontrollen för att ha lite mångfald. Alla tre kontroller har testats med Resogun, Killzone och Contrast. Ca 7-8 timmar med varje har jag fått, ställde in så att kontrollerna stängs av efter en liten stund för att spara batteri, körde inget ljud genom kontrollen, blir nog bättre med tiden då batterierna får sig några ordentliga användningscykler.

Men 7 timmar är mer än ok för mig då jag inte sitter så länge vid mitt PS4. Jag kommer såklart att ta mig mig kablar till alla kontrollerna så att dem kan laddas samtidigt.
I find the world to be my own personal playground, but I'm not greedy, I'll gladly share it with you.

Användarvisningsbild
Wolfspawn89

Pälsart: Varg + 1/4 Husky mix :3

av Wolfspawn89 » 20 dec 2013, 00:14

Fattar inte hur man använder dom små ''joysticksen'' på en sån där kontroll men alltid kul att testa ^^ Spelar mestadels data, Battlefield och sånt men gillar det mesta :3
Jack of all trades, a master of none

Användarvisningsbild
Loke

Pälsart: Gecko, Ovipari.

av Loke » 21 dec 2013, 18:29

Wolfspawn89 skrev:Fattar inte hur man använder dom små ''joysticksen'' på en sån där kontroll men alltid kul att testa ^^ Spelar mestadels data, Battlefield och sånt men gillar det mesta :3

Jag vet faktiskt inte hur det är med storleken på dem då jag inte har bekymrat mig över det hela, precisionen på dem är minst tio gånger bättre än på DS3 kontrollen.

Jag föredrar datorn framför PS eller Xbox men dem har sina exklusiva spel som en vill leka med. Som Halo och lite annat.
I find the world to be my own personal playground, but I'm not greedy, I'll gladly share it with you.

Föregående

Återgå till Små träffar & Stora konvent