Egendesignade mjukisdjur till salu!

Gallerier
Användarvisningsbild
Lexy
Regelpäls

Pälsart: Katt

Egendesignade mjukisdjur till salu!

av Lexy » 05 sep 2013, 12:46

Hej!
Nu finns Sveafurs maskot Ragnar till salu- 20st säljs innan NordicFuzzCon och 20st under konventshelgen.
Jag har själv designat mjukisdjuret, men det är producerat i en riktig leksaksfabrik! :D

Här finns mer information.

Även för dem som starkt ogillar Sveafur finns ett syfte i att köpa Ragnar, kanske -råkar- han plötsligt fatta eld? Eller så -råkar- han kanske dumdristigt sätta sig precis bakom en backande bil? Bara fantasin sätter gränserna. All vinst från försäljning går till mig och inte forumet.

Bild Bild

Kommentarer ang. design etc. välkommna!
Jag har väldigt bra kontakt med fabriken, så det är inte alls osannolikt att andra mjukisdjur kommer att produceras i framtiden. Några förslag på andra karaktärer som skulle göra sig bra som mjukisdjur? Vi på Svenska Tassar behöver verkligen skaffa oss en egen maskot snart...

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Re: Egendesignade mjukisdjur till salu!

av Smirre » 05 sep 2013, 16:15

Hej!

Tänker ev köpa en mjukis-Ragnar på NFC om jag har råd, ska ju köpa andra saker också!
Jag ogillar inte SveaFur i sig, jag ogillar mobbning och elakheter - oavsett var det postas. :P

Min mjukis-Ragnar tänker jag sätta i mitt vitrinskåp där jag har mina finaste saker, dels som minne för allt engagemang jag lagt ner i SveaFur och sen för att det är ett ovanligt gosedjur och väldigt söt! :D

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

av mickel » 05 sep 2013, 16:40

Hur mycket skulle de ta för en mjukis-Viator och en mjukis-Cloudy tro?
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Användarvisningsbild
Lexy
Regelpäls

Pälsart: Katt

av Lexy » 05 sep 2013, 17:33

mickel skrev:Hur mycket skulle de ta för en mjukis-Viator och en mjukis-Cloudy tro?

Viator? Cloudy?

Och, tja, att bara beställa ett mjukisdjur är oekonomiskt och rätt icke-troligt att en fabrik skulle gå med på. Verkligen slöseri med tid för dem. Då skulle du behöva betala startup-kostnad bara för en enda grej.

Användarvisningsbild
mickel

Pälsart: Enhörning

av mickel » 07 sep 2013, 12:12

Lexy skrev:
mickel skrev:Hur mycket skulle de ta för en mjukis-Viator och en mjukis-Cloudy tro?

Viator? Cloudy?

Och, tja, att bara beställa ett mjukisdjur är oekonomiskt och rätt icke-troligt att en fabrik skulle gå med på. Verkligen slöseri med tid för dem. Då skulle du behöva betala startup-kostnad bara för en enda grej.

Sant.

Viator och Cloudy Skye kan du inte ha missat om du tittat på mina senare bilder. Viator är den lila ponnyn i min nuvarande profilbild, Cloudy är hans fästmö (eller kanske fästmärr?)

De är dessutom karaktärer i ett antal MLP-noveller. Och nu har jag fått fanart också. Whee!

Tror inte det finns marknad för någon större volym av Viator och Cloudy-mjukisar än dock. Jag ville egentligen bara ha två av varje, så jag kan behålla ett par och skicka ett par till Cloudys spelare.
"Cynicism is a disease. It can be cured." - The White King, "Alice: Madness Returns"

Återgå till Blandat