Nordiclion skrev:har annars kollat mest på dont hug cacti, made fur you och mixedcandy och kan inte riktigt bestämma vilken jag skulle välja men det lutar nog mest mot mixedcandy, har dock inte kollat så många.
Nordiclion skrev:nån som vet förresten några här i Sverige som gör fursuits? kanske om det finns nån lite billigare och lättare att få kontakt med
Aoroo skrev: Min suit är från MadeFurYou och jag kunde inte vara mer nöjd! Deras kundkontakt är något dålig där jag kunde få vänta upp till en månad på svar, men det verkar vara rätt vanligt hos makers överlag. Kan ju tänka mig att det trillar in en del mail hos dem
Gällande just MixedCandy dock så har alla jag känner som beställt suit hos dem fått vänta rätt mycket extra på den. Den som drabbats värst har nu fått vänta över ett och ett halvt år sen den skulle blivit klar. Men den som väntar på något gott...
När det kommer till Don't Hug Cacti så är deras kundservice otroligt dålig enligt de kompisar som beställt från dem. Och de fick inte heller riktigt det de faktiskt beställt. Men vissa har ju mer tur än andra så klart.
Nordiclion skrev:nån som vet förresten några här i Sverige som gör fursuits? kanske om det finns nån lite billigare och lättare att få kontakt medAoroo skrev:Absolut! Det finns väl en del så vitt jag vet, men den jag i första hand kommer att tänka på är Lexy. Jag vet att det finns ett par som pysslat med ett par egna suits också, men jag är inte säkra på att de skulle ta några beställningar dock.
Nordiclion skrev: har sett lite bilder av din suit och den är riktigt cool och söt hehe men kan man få fråga vad den kosta och hur länge du fick vänta på den? och whut att det kan ta så lång tid, visst visste jag att det tar tid men 1,5 år är lite väl
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst