Vilket är ditt bästa fursuit minne?

Fullsuit, halfsuit, 3/4-suit eller partial, iallafall fursuitsnack
Användarvisningsbild
Vectorwuff

Pälsart: Neon Varg

Vilket är ditt bästa fursuit minne?

av Vectorwuff » 08 nov 2014, 14:16

Här kan vi dela med oss om våra bästa fursuiting "moments" som man säger :3 Mest riktat till de som har suit, men folk som har haft några speciella minnen utav fursuits får också dela med sig såklart :D

Go!
Neon Blått Är Den Vackraste Blå

Användarvisningsbild
Smirre

Pälsart: Räv

Re: Vilket är ditt bästa fursuit minne?

av Smirre » 08 nov 2014, 16:54

Hej!

Första gången jag såg en fursuit på riktigt, det var när jag kom med tåget till Södertälje och skulle träffa min vän som är furrie också, då hade han sin rävfursuit på sig när han kom och mötte mig vid tågstationen! :)

Sen så klart alla fantastiskt fina fursuits som jag såg på NFC 2013 och 2014 och när Stripe hälsade på mig och hade sin fursuit med i en väska och kom ut i köket med den på sig och överraskade både mig, min mor och min fd flickvän! :)

*Kram!*

Användarvisningsbild
jackstone112

Pälsart: Drake

av jackstone112 » 02 dec 2014, 23:46

Mitt bästa minne är från EF20

Jag bjöd med mig alla Madefuryuo suiters jag hitta till ett room party där alla drack jeigar meister och blev as fulla sen så gick vi runt i suit och gav kramar till folk XD
" I rather be hated for who i'am, then loved for someone i'am not"

Användarvisningsbild
Belisinum

Pälsart: Vit varg

av Belisinum » 05 dec 2014, 01:35

Hmm har en hel del bra minnen, svårt att säga den bästa XD. ett minne jag tyckte var helt underbart var en gång när en tjej räkna fingrar med mig upp till 4 då jag då visar hela tassen och fick responsen "neje det är ju 5 inte 4" då en kompis till henne sa "men han har ju bara 4 fingrar ju" blicken på den första tjejen var absolut oslagbart XD va som hela hennes värld bara försvann framför henne och hon stirra bara rakt mot min tass som att det kan inte vara möjligt ^^
underbart ögonblick.

Återgå till Fursuiting